Internetowa Książka telefoniczna mieszkańców

Spajowy portal

Temat: Spis tel numerow mieszkancow
WiecholeC wrote: Cześć! Użytkownik "GBAUSAPOL" napisał: Czy jest dostep w internecie do spisow numerow telefonicznych i adresow mieszkancow poszczegolnych miast w Polsce? Nie powinno czegoś takiego być. Ochrona danych osobowych. Nieprawda. Publiczne rejestry nie podlegaja ochronie przed upublicznieniem. Patrz USA, gdzie ksiazka White Pages jest dostepna w internecie. Sprzeciw moze byc wobec ew. zastrzezonych numerow i kartkowania ksiazki, ale wyszukiwanie typu search for : nie narusza ochrony danych osobowych, skoro ta ustawa jest wzorowana na amerykanskiej a w stanach ksiazka jest dostepna przez internet, A znasz jakiś zagraniczny serwis, który podaje nazwiska, adresy...
Źródło: topranking.pl/1719/spis,tel,numerow,mieszkancow.php



Temat: Spis tel numerow mieszkancow
To:  WiecholeC Dziekuje za informacje, ale, niestety, nic nie rozumiem po niemiecku! Nie wiem oco pytaja!  Gdyby bylo po angielsku-to nie problem.  Chodzilo o spis-napszyklad- mieszkancow (nie firm) w Lodzi lub w Warszawie.  Czy jest dostepny taki spis? Pszyklad:  w USA mozna takie info zasiegnac bez problemu, o ile dana osoba, telefon, i adres figuruja w ksiazce telefonicznej "white pages". Wtedy mozna znalejz dane nazwisko w internecie.  Nie wiem czy Pan/i rozumia oco pytam. Dziekuje i pozdrawiam, rowniez. P.S.  Nie, nie szukam danych / personalnych osobistych preferencji osob! Tylko znajomych i krewnych!  Okay?...
Źródło: topranking.pl/1719/spis,tel,numerow,mieszkancow.php


Temat: Neonaziści umieścili w internecie listę Duńczyk...
pomysl nim napiszesz nie wiem gdzie mieszkasz, ale hipotetycznie zakladam ze w Koziej Wolce. Jakby ktos zrobil liste mieszkancow Koziej Wolki z twoim nazwiskiem na niej i do tego dodal komentarz, ze oto nie lubi mieszkancow Koziej Wolki, ze (wedlug niego) rzadza Polska itp. to podejrzewam, ze bylabys po prostu zachwycona i prosila o wiecej... Mysl zanim cos palniesz - przeciez w polsce nawet nie ma ksiazki telefonicznej w internecie, bo sie zaraz ludzie obrazaja, ze sie zagraza ich prywatnosci. jak ty sobie to wyobrazasz? moze powinnismy wrocic do systemu gdzie w dowodzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,21254625,21254625,Neonazisci_umiescili_w_internecie_liste_Dunczyk_.html


Temat: Neonaziści umieścili w internecie listę Duńczyk...
pig_letus napisał: > > nie wiem gdzie mieszkasz, ale hipotetycznie zakladam ze w Koziej Wolce. Jakby > ktos zrobil liste mieszkancow Koziej Wolki z twoim nazwiskiem na niej i do tego > dodal komentarz, ze oto nie lubi mieszkancow Koziej Wolki, ze (wedlug niego) > rzadza Polska itp. to podejrzewam, ze bylabys po prostu zachwycona i prosila o > wiecej... > Mysl zanim cos palniesz - przeciez w polsce nawet nie ma ksiazki telefonicznej > w > internecie, bo sie zaraz ludzie obrazaja, ze sie zagraza ich prywatnosci. > jak ty sobie to wyobrazasz? moze powinnismy wrocic do systemu gdzie w dowodzie > osobistym masz religie i narodowosc? Po pierwsze jestem chlopem, po drugie mowimy o roznych rzeczach. W internecie,mediach i prasie sa rozne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,21254625,21254625,Neonazisci_umiescili_w_internecie_liste_Dunczyk_.html


Temat: Długie życie ubeckiej listy - komentarz Piotra ...
I ciekawe ze tego waszego Maleszki na tej liscie nie ma. Chyba ze juz pojawily sie podrobione listy w internecie... Wobec takiego zagrozenia uwazam ze IPN powinno upublicznic oficjalnie ta liste,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,904,20135434,20135434,Dlugie_zycie_ubeckiej_listy_komentarz_Piotra_.html


Temat: Polskie Książki Telefoniczne
Zgadza się, ze dużo osób nie ma internetu i Ci poszukują informacji w książce telefonicznej. Są to mieszkańcy małych miasteczek, wsi, bez interetu... Tylko, że 90% dystrybucji to są obszary dużych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,60059171,60059171,Polskie_Ksiazki_Telefoniczne.html


Temat: Nowa strona internetowa Radomia
1 - Dlaczego na stronie nie ma planu miasta z podzilem na dzielnice, oraz spisu ulic. 2 - Dlaczego nie internetowej ksiazki telefonicznej mieszkancow miasta? 3 - Dalczego jak sie przejdzie ... na wladze miejskie i jego mieszkancow. 5 - Dlaczego, dlaczego ,dlaczego? >>> własnie dlatego, że to nie robili profesjonaliści, gościu się uczy i ok, ale nie mozna się uczyć na stronie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,68,5106348,5106348,Nowa_strona_internetowa_Radomia.html


Temat: mam pytanie....?
mam pytanie....? mam pytanie ...? czy istnieje jakas strona internetowa na ktorej jest spis numerow telefonu ,mieszkancow lidzbarka i okolic...bo probowalam znalesc cos ale bez skutku...a tu za granica ciezko mi jest cos wyszukac na ten temat...albo ktos posiada ksiazke telefoniczna w domu....i jak by mogl pomoc mi ...chodzi mi o numery telefonu do WICINSKA lub WICINSKI ...jak ktos moglby mi je...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,325,31959454,31959454,mam_pytanie_.html


Temat: gdzie TPSA topi pieniądze
ustawę o ochronie danych osobowych, od 1998 roku nie umieją i nie pozwalają wydać książki telefonicznej. UOP i SB wydają się być bardziej otwarte do ludzi :-))))). Niezrozumiała ? jest też ... już linię Bielsko - Skoczów - Cieszyn. Przyjdzie skorzystać z doświadczeń dawnych "Społecznych Komitetów Telefonizacji" i w odpowiednim momencie udać się na 2 zebrania mieszkańców. Oczekiwany skutek 2 dzielnice Ustronia będą ... tzw. ostatniej mili, czyli wszystkich linii telefonicznej od abonenta do centrali). To cały Ustroń będzie poza TPSA. Inne wyjście - 50 m od mojego domu biegnie linia wysokiego napięcia z czynnym...
Źródło: topranking.pl/1721/gdzie,tpsa,topi,pieniadze.php


Temat: ZDM c.d.
... i cuda" a to oznacza, ze mieszkancow miasta robi sie w przyslowiowego balona, bo suma-sumarum to MY placimy za takie idiotyzmy. to sie czepiaj innych sytuacji, nie brakuje ich, a tego...
Źródło: topranking.pl/1791/zdm,c,d.php


Temat: Pytanko
Pytanko Mam male pytanko. Czy ktos pomorze mi i poda strone internetowa dzieki ktorej mialbym dostep do telefonow mieszkancow krakowa. Chodzi mi o ksiazke telefoniczna. Z gory dziekuje za pomoc sznownych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,61,2625696,2625696,Pytanko.html


Temat: WH na wschodzie
Ksiazka adresowa miasta Offenbach z 1999 roku. Adressbuch der Stadt Offenbach am Main, Ausgabe 1999 Georg-BĂźchner-Weg 16 [Droga Georga BĂźchnera 16] Aktop Ömer Bacevic Nebojsa Bacevic Violeta Borbely Istvan Dyring Anna-Maria ... wszystkim jest, że Sebastian wciaz mieszka tam gdzie jego ciotka Edith. Wedlug ksiazki telefonicznej (www.telefonbuch.de) Edithka mieszka teraz z niejakim JĂśrg Nebe, i posiada z nim razem firme – ambulancje i ... chodzi tutaj o 16 pietrowe blokowisko z okolo 300 mieszkancami A Edith mieszkala kiedys na Wiesenstrasse 23 jej sasiedzi to: Aminian Mohamed Aminian Sharareh Behr Hans, Kai, Renate Bruno Claudio, Filippo Lotz Gudrun Scibelli Antonio Sebastian Schikowski uczeszczal do szkoly Rudolf-Koch-Schule która ukonczyl w 1999 roku w wieku 26 lat: Wedlug prezentacji internetowej tego gimnazjum absolwentami w roku 1999 byli (www.rudolf-koch-schule.de/ehemalige.htm) Ahmadi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,88486734,88486734,WH_na_wschodzie.html


Temat: List - Avneri się myli
Pan > jest specjalistą od tych rzeczy to pewnie pan wie. Moj zyciorys mozna kazdy sprawdzic, np. w urzedzie telefonicznym, w ksiazce telefonicznej, moze do mnie zadzwonic, przyjechac i zapukac do ... tylko tydzien, gdyby poznal jego nedze, ale i serdecznosc jego mieszkancow, gdyby tylko raz spojrzal w oczy irackich dzieci - niemoglby prowadzic tej wojny" "Ich war in den letzten Monaten zweimal...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,521,18968021,18968021,List_Avneri_sie_myli.html


Temat: W PO szykują zamach na Tuska
w-ce prezes NBP – wówczas kiedy przygotowywana była "afera" NBP z FOZZ-em. A. Olechowski pracuje na rzecz kapitału spekulacyjnego (patrz książki Krajskiego, Pająka). P. Rokita niech rozliczy pana Olechowskiego, Foglera, Komorowskiego.-...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,37130647,37130647,W_PO_szykuja_zamach_na_Tuska.html


Temat: W PO szykują zamach na Tuska
NBP – wówczas kiedy przygotowywana była "afera" NBP z FOZZ-em. A. Olechowski pracuje na rzecz kapitału spekulacyjnego (patrz książki Krajskiego, Pająka). P. Rokita niech rozliczy pana Olechowskiego, Foglera, Komorowskiego.- Z listu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,37130647,37130647,W_PO_szykuja_zamach_na_Tuska.html


Temat: Nie daj sie nabrac!
... dotyczących tego typu oszustw mogłoby nie być, gdyby tylko starsze osoby wiedziały o mechanizmach działania takich przestępców. Na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach (www.gliwice.kmp.gov.pl.) znajduje się ankieta z pytaniem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34281,51387738,51387738,Nie_daj_sie_nabrac_.html


Temat: Centrum Informacji Miejskiej?
Po pierwsze, trzeba ją rozpropagować wśród mieszkańców i wypromować we wszelkiego rodzaju mediach, w tym elektronicznych. To przede wszystkim zadanie dla Biura Informacji Publicznej. Na stronie Urzędu nie ma niestety żadnej, ... posiada własnej komputerowej bazy danych o tych wydarzeniach i szybkiego dostępu do Internetu, który by umożliwiał korzystanie z istniejących baz danych. Przydałoby się choćby jedno stanowisko komputerowe, działające na zasadzie Intranetu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,264,23050938,23050938,Centrum_Informacji_Miejskiej_.html


Temat: W Zabrzu może być lepiej i przyjemniej.
) czyni liczbę prawie 100.000 okolicznych mieszkańców. Od naszej inicjatywy zależy zatem czy dotrą do nas i dokonają zakupów, a nam wzrosną obroty. A większe obroty to większy zysk. Powinniśmy również rozważyć stworzenie wspólnej strony w internecie - www.ezabrze.prv.pl, gdzie każdy będzie miał gratis swoją stronę internetową www i adres elektroniczny e-mail.. Założymy również wspólny sklep internetowy oraz wydamy książkę telefoniczną kupców z ul. Wolności w formie książkowej i na CD, gdzie każdy otrzyma 1,5 MB miejsca na swoją reklamę. Cała działalność będzie w internecie. A to dopiero początek naszej działalności. Idziemy do Europy i bez Internetu się nie obejdzie. Wcześnie czy później musi to nastąpić. Szanowni Państwo. Myślimy, że nasze działania muszą przynieść wymierne efekty w postaci wzrostu obrotów i spokojnego myślenia o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,120,5696894,5696894,W_Zabrzu_moze_byc_lepiej_i_przyjemniej_.html


Temat: Parę uwag po wizycie w Gorzowie
... Wielkanoc w zielonce przy biernej postawie służb porządkowych. 4)A teraz jeszcze parę innych spraw, które mi się jeszcze nasuwają. Byłem bardzo zdziwiony, bo ani w Internecie, ani nigdzie na mieście nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,58,69116950,69116950,Pare_uwag_po_wizycie_w_Gorzowie.html


Temat: Abgarowicz przestał być liderem mazowieckiej PO
... pracuje na rzecz kapitału spekulacyjnego (patrz książki Krajskiego, Pająka). Bogdan Klich – poseł z PO, założyciel w 1993 r. Międzynarodowego Centrum Rozwoju Demokracji w Krakowie. Prezes od 1993 do 2002 r....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,752,41030511,41030511,Abgarowicz_przestal_byc_liderem_mazowieckiej_PO.html




 

Powered by WordPress dla [Spajowy portal]. Design by Free WordPress Themes.